Kabaret La Comedy
Národná 11
974 01 Banská Bystrica
Divadlo provozuje spoločnosť:
CAPELLI s.r.o.Partizánska cesta 1687/4 974 01 Banská BystricaIČO: 53216393DIČ: 2121305593 Prehlásenie o ochrane osobných údajovVŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I.
Úvodné ustanovenia
Všeobecné obchodné podmienky Kabaretu La Comedy sa vzťahujú na predaj a postup predaja vstupeniek na divadelné predstavenia Kabaretu La Comedy a na predstavenia organizované Kabaretu La Comedy v divadelných priestoroch na Národná 11, Banská Bystrica. Upravujú vzťahy medzi klientom – kupujúcim divadelnej vstupenky a Kabaretom La Comedy.
II.
Vstupenky
1. Vstupenka na predstavenia Kabaretu La Comedy je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za poplatok vstup na predstavenie, na ktoré bola zakúpená.
2. Vstupenka bez kontrolného kupónu alebo inak poškodená je neplatná a jej majiteľovi nebude po predložení takejto vstupenky umožnený vstup na predmetné predstavenie.
3. Pri on-line zakúpenej vstupenke nie je nutná tlač vstupenky, stačí ak kupujúci preukáže na svojom mobile e-mail so vstupenkou, na ktorej sú zreteľné čiarové kódy.
III.
Nákup, predaj, rezervácie vstupeniek
1. Vstupenky na predstavenia Kabaretu La Comedy a na predstavenia organizované DAK´90 je možné kúpiť osobne v pokladni Kabaretu La Comedy počas otváracích hodín, ako aj on-line prostredníctvom stránky
www.lacomedy.sk.
2. Vstupenky je možné rezervovať si od 15. dňa v mesiaci na nasledujúci mesiac s výnimkou divadelných prázdnin na stránke www.lacomedy.sk, e-
mailom na adrese lacomedy.kabaret@gmail.com alebo osobne v pokladni Kabaretu La Comedy.
3. Rezerváciou sa klient zaväzuje prevziať si vstupenky do 48 hodín od termínu vytvorenia rezervácie. Po uplynutí tejto lehoty sa rezervované vstupenky automaticky vracajú do systému a sú k dispozícii v predaji.
4. V prípade, že si klient nevyzdvihne rezervované vstupenky najneskôr 1 hodinu pred plánovaným začiatkom predstavenia, rezervácia vstupeniek sa ruší a predmetné vstupenky budú uvoľnené do voľného predaja.
5. Bezprostredne po zakúpení vstupenky v pokladni Kabaretu La Comedy je klient povinný prekontrolovať si správnosť uvedených údajov /termín, čas a názov predstavenia/, neskoršie reklamácie nebudú uznané.
6. Klient berie na vedomie, že v pokladni Kabaretu La Comedy je možná platba len hotovosťou.
7. Kabaret La Comedy odporúča majiteľom vstupeniek informovať sa včas o prípadných zmenách súvisiacich s predstavením, na ktoré majú zakúpenú vstupenku, vrátane prípadného zrušenia predstavenia priamo v pokladni Kabaretu La Comedy alebo na webovej stránke www.lacomedy.sk.
8. Majiteľ vstupenky si je vedomý, že falšovanie alebo kopírovanie vstupeniek je v rozpore s právnymi predpismi.
IV.
Hromadné objednávky, fakturácie
1. Za hromadnú objednávku sa považuje dopyt nad 10 ks vstupeniek na jedno predstavenie,
- objednávky prijímame najneskôr 14 dní pred predstavením,
- na nákup 10 a viac vstupeniek na 1 predstavenie treba využiť, možnosť rezervácie zaslaním objednávky na lacomedy.kabaret@gmail.com.
2. Všetky doručené objednávky sú záväzné. Úhrada objednávok je možnána základe faktúry alebo v hotovosti do pokladne Kabaretu La Comedy. Úhrada musí prebehnúť najneskôr v deň predstavenia. Ak nedôjde k zmene alebo zrušeniu predstavenia, platobný doklad na vstupenky Kabaretu La Comedy vystavený na základe záväznej objednávky nie je možné stornovať.
V.
Zásady ochrany osobných údajov
Klient berie na vedomie a súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje budú zaznamenané v systéme.
1. Osobné údaje klientov Kabaretu La Comedy sa spracovávajú len na účely, na ktoré ich klient dobrovoľne poskytol divadlu alebo ktoré sú potrebné na poskytnutie služieb DAK´90 smerom ku klientovi.
Kabaret La Comedy zhromažďuje len údaje ustanovené v § 10 ods. 3, písm. d) zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
2. Predmetom spracovania sú výlučne: titul, meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefonický kontakt dotknutej osoby, určené výhradne pre potreby evidencie Kabaretu La Comedy v poštovom a elektronickom styku s dotknutou osobou.
3. Všetci oprávnení zamestnanci divadla, ktorí majú prístup k osobným údajom zákazníkov, musia dodržiavať Zásady ochrany osobných údajov.
VI.
Iné podmienky
1. V prípade zmeny predstavenia má klient možnosť navštíviť náhradné predstavenie. V prípade akceptácie zmeny klientom sú zakúpené vstupenky platné na náhradné predstavenie. Ak klient v prípade zmeny predstavenia navštívi náhradné predstavenie, nemá nárok na vrátenie vstupného.
2. Ak klient nesúhlasí s titulom náhradného predstavenia a možnosť návštevy náhradního predstavenia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky, pričom uhradená cena za predmetnú vstupenku mu bude refundovaná v plnej výške do 3 pracovných dní po plánovanom termíne predstavenia vo vstupenkovej pokladni Kabaretu La Comedy - vstupenky zakúpené cez pokladňu. Vstupenky zakúpené cez internet budú stornované a vstupné vyplatené v hotovosti na pokladni Kabaretu La Comedy.
3. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zrušenia, resp. zmeny predstavenia je potrebné požiadať osobne v pokladni Kabaretu La Comedy alebo e-mailom na adresu lacomedy.kabaret@gmail.com do 3 pracovných dní po plánovanom termíne predstavenia. Po tomto termíne vstupné nevraciame.
Vstupenky je potrebné fyzicky dokladovať alebo poslať na adresu lacomedy.kabaret@gmail.com.
4. V prípade zmeny alebo zrušenia predstavenia z akéhokoľvek dôvodu nemá klient nárok na náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s predstavením, na ktoré si zakúpil vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta podujatia, ubytovanie, strava a pod.
5. Zakúpené vstupenky na predstavenie nie je možné vrátiť ani vymeniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu (okrem náhrady podľa čl. VI bod 1 – 3 VOP v prípade, že dôjde k zrušeniu predstavenia). Zmena programu Kabaretu La Comedy je VYHRADENÁ.
6. V prípade straty vstupenky Kabaretu La Comedy neposkytuje náhradnú vstupenku.
7. Kúpou vstupenky klient berie na vedomie, že:
a) vstup do hľadiska s platnou vstupenkou je umožnený najskôr 1 hodinu pred začiatkom predstavenia,
b) vstup do hľadiska po začiatku predstavenia nie je povolený,
c) vstup do hľadiska nebude povolený s batohmi, dáždnikmi a s príručnou batožinou okrem dámskych kabeliek,
d) vstup do hľadiska nebude povolený osobám v kabátoch, bundách, kožuchoch a v mimoriadne znečistenom odeve,
e) počas predstavenia je zakázaná konzumácia nápojov okrem zakúpených na bare, používanie audiovizuálních zariadení a mobilných telefónov,
f) fotografovanie a výroba audio- a videozáznamu predstavenia sú prísne zakázané,
g) pred ako aj počas predstavenia nie je dovolené klientovi rušiť predstavenie, jeho priebeh, účinkujúcich umelcov pri realizácii predstavenia, ako ani rušiť iných návštevníkov, najmä hlasným hovorením, zvonením mobilného telefónu alebo iným rušivým konaním zo strany zákazníka.
7. V prípade nedodržania alebo porušenia hore uvedených podmienok je oprávnený príslušný zamestnanec Kabaretu La Comedy alebo osoba poverená zo strany Kabaretu La Comedy nepustiť klienta na predmetné predstavenie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní týchto podmienok, prípadne ho vyviesť z predstavenia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá konaním klienta vznikla.
8. Uvedené obchodné podmienky sú pre klienta záväzné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek klientom.
9. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné dňom zverejnenia na webovej stránke Kabaretu La Comedy.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.
Prečo a kde používame cookies?
Štatistiky o návštevnosti: aby sme vedeli určiť pre vlastné potreby a pre potreby našich reklamných partnerov, koľko ľudí navštívilo naše stránky. Tieto dáta sú anonymné a poskytujú nám skvelú spätnú väzbu, ako ľudia používajú náš web, aby sme mohli jeho obsah vylepšovať.
Bezpečnosť: pomocou cookies web zisťuje, či ste to skutočne vy, ked sa prihlásite do svojho užívateľského účtu (ak túto možnosť web poskytuje).
Používajú iné subjekty cookies na našej stránke?
Naše stránky môžu používať cookies iných subjektov na meranie štatistík o návštevnosti. Tieto anonymné štatistiky v prípade reklamných kampaní môžeme poskytovať našim reklamným partnerom.
Pokiaľ stránka obsahuje prvky spojené so sociálnou sieťou Facebook, tieto prvky používajú cookies na poskytnutie lepšej spätnej väzby pre Vás (napr. údaje o Vašich priateľoch, ktorí "lajkli" to isté čo vy a podobne).
Ako vypnete používanie cookies?
Váš webový prehliadač alebo zariadenie môže ponúkať nastavenia, ktoré vám umožňujú povoliť alebo zakázať používanie cookies a odstrániť ich. Viac informácií o týchto nastaveniach nájdete v pomocníkovi pre Váš webový prehliadač alebo zariadenie. Niektoré služby na našej stránke nemusia pracovať správne, ak vypnete používanie cookies.